Παλαιό Παράδειγμα : ΕΞάσκηση ΕΞουσίας #ΠΜ1ο1.2017/11/10

~ * ~

«…
Χθες συνέβη ένα περιστατικό το οποίο
με έκανε να αντιληφθώ αρκετά
και να βγω από τις διάφορες αυταπάτες που
έτρεφα στον εαυτό μου για συγκεκριμένα πρόσωπα…

.
Χθες συνέβη κάτι
που με θλίβει και μου επιβεβαιώνει
για μια ακόμα φορά
σε τι σημείο αθλιότητας βρίσκονται
τα ελληνικά πανεπιστήμια και
μεγάλο μέρος αυτών που τα απαρτίζουν …

.
Χθες έγραψα,
στην άλλοτε καθηγήτρια μου στα Εγκληματολογικά,
Χριστίνα Ζαραφωνίτου,
το εξής σχόλιο, σε δημοσίευση της
σχετικά με
την βία και την μορφή αντιεγκληματικής
πολιτικής, που πρέπει αν υπάρξει
προκειμένου αυτή να αντιμετωπιστεί…

.
Ενοχλημένη προφανώς από το σχόλιο μου
και γενικότερα από τον αντίλογο,
με διέγραψε από το facebook
και
με ενημέρωσε πως
θα προβεί στα νόμιμα
αν δημοσιεύσω το τι έγινε…

.
Είναι πραγματικά απορίας άξιον,
τουλάχιστον για μένα,
το πως ορισμένοι άνθρωποι έχουν γίνει
καθηγητές πανεπιστημίων
και είναι υπεύθυνοι για
την μεταφορά παιδείας στους νέους ανθρώπους
αυτής της χώρας,
όταν
οι ίδιοι δεν την διαθέτουν …

.
Το περιστατικό αυτό ήταν
η κατάληξη μιας σειράς πράξεων, που
έχουν να κάνουν με την αντίθεση μου στην βία,
που εκτυλίχθηκε στην Καταλονία
κατά την διάρκεια του δημοψηφίσματος
και στην συνεχεία
με την ανάρτηση από την καθηγήτρια
δημοσιεύσεων επίθεσης στο πρόσωπο μου
με τρόπο σκιαγραφικό και απαξιωτικό,
χωρίς όμως να με κατονομάζουν …

.
Μια καθηγήτρια,
με την οποία μάλιστα
κάποτε είχα εξαιρετικές προσωπικές σχέσεις,
επειδή
διαφωνεί με έναν φοιτητή της
βγαίνει δημόσια,
τον απαξιώνει
και εν συνεχεία
αν ο ίδιος σχολιάσει κάτι αντίθετο
από αυτό που η ίδια θέλει να ακούσει,
τον σβήνει…

.
Το έχω πει και θα το ξαναπώ όσες φορές χρειαστεί,

αν κάποιος θεωρεί ότι

για χάριν της οποιαδήποτε προσωπικής σχέσης,

εγώ θα κάνω εκπτώσεις

στις αρχές και τις αξίες μου,

κάνει λάθος…

Δεν θα κάνω …

.
Πέρα από το επίπεδο της γελοιότητας
αυτό αποτελεί θεσμική εκτροπή
και αντιβαίνει κάθε κώδικα δεοντολογίας
και καθηκοντολογίας των καθηγητών
πόσο μάλλον δε
των καθηγητών πανεπιστημίου …

.
Δεν μου κάνει πλέον καμία εντύπωση που
η χώρα και η παιδεία μας είναι τέτοια …

Με τέτοιους
και άλλους πολλούς που την απαρτίζουν
θα έπρεπε να είναι και χειρότερα…

Τελικά πολλά σχόλια
για φαβοριτισμό
στην επιλογή των μεταπτυχιακών φοιτητών,
και
στην ανάδειξη ναζιστικών κινημάτων,
που ακούγονται από ορισμένους,
καθώς και
η επιλογή βοηθών εκ των φοιτητών
εντός των μαθημάτων,
από μέλη συγκεκριμένων παρατάξεων,
έπρεπε
να με είχαν προβληματίσει νωρίτερα .
…»
~ Kazakos Alexandros

.

«…
. . .

.
ΕΥΓΕ, Kazakos Alexandros !!!

ΕΥΓΕ !!! … ΕΥΓΕ !!!

ΑΠΕΡΑΝΤΑ Με συν~κίνησες, παιδί μου

και ΕΥχαριστῶ

που ΔΕΝ κατάφεραν

ἡ λαθρανθρωπία του συστήματος
του … παιδομαζώματος

(καθῶς ΜΟΝΟ “αὐτό” εἶναι
το να “πηγαῖνουν τα παιδιά σχολειο”)

να Σε κάμουν

“καθ’ είκόνα και ὁμοίωσίν” … “τους”.

.
ΕΥΓΕ, Ἀλέξανδρε !!!
.

Με ἒχεις ΤΟΣΟ συν~κινησει
που Σου γράφω με “ἰδρωμένα” τα μάτια.

.
Σε ΕΥχαριστῶ και ΕΥγνωμονοιῶ

για το ἂπλωμα Ὀμορφιάς Ἀ~λήθειας

Ἀνέσπερα – Anespera – Ανέσπερα

στο ΣύνΠόσιο Ψυχῆς – Symposium of Psyche

και

για τη ΧΑΡΑ

να Σε διαβα~ΖΩ … !!! …

.

Ὃ,Τί Κάλλιστο

Ale3ia

.

.

ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΦΕΡΟΥΜΕ ΕΙΣ ΠΕΡΑΣ

ΜΑΖΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟ ΚΑΛΛΙΣΤΟ ΜΑΣ

.
…»
~ Alexia Christodoulou

.

~ ΕΝ * ἀρμονίΖΕΙΝ ~

.

Nietzsche - διαφθορά νέων

ANESPERAcommunity post 2017.11.12

 

 

Διαφήμιση