Tell us about your first day at something — school, work, as a parent, etc.
~ “tell” ?
as in … “tell”
«#ΟΝ»
“… me, you, her, us, you, them …”
? ? ? ? ? ?“us” ?
as in … “WHO”
is
… “us” …
the “tell … us”, … indicates
a … “separation”, “distinction”,
… a “c o n f l i c t” …
“who” is this “us” that
is
NOT “ i n c l u d i n g ”
… “#Mi” …
α 1 1 ~ r (Ε) α δ ~Υ
! ??? !“my” … “ƒιrst” ?
is it NOT “ α11 ωα~Υς ~ “α1ωα~Υς” ”
α … “ 1ΣΤ ” …
? !!! ?“day” ?
and, …
“~ Υ ~”
ΝΟΤ
… “ Ν i g h τ ” …
οr & aNd
… “ Ν i g h τ ” …
! ! ! ? ! ! !“at” ?
αΝδ,
ΝΟΤ «#iΝ»
? !!! ?“something” ?
αΝδ,
“~ Υ ~”
ΝΟΤ “ (Ε) ν (Ε) r ~Υ ~ τ h «#iΝ» G ”
! ??? ! ??? ! ??? !“school , job , state~hood , etc”
“i” HONESTLY “do”
αΝδ
«αm» ΤRUΤΗ~ƒυ11~Υ
NOT
“1ike” οr & αΝδ “1iκ(Ε)”
. . . ” Υ ο υ ” . . .
!!! !!! !!! !!! !!! !!! !!!«ΣΥΝ» + “ρ1υs”
ω i s h «#iΝ» G
ΝΟΤ
2 ~ β(Ε)•
. . .
.
.
.
@ 1 0 : 3 3 π.μ. ( «cΥ» )
.
.
@ 1 1 : 2 2 π.μ. ( «cΥ» )
.
.
@ 1 1 : 3 3 ( «cΥ» )
.
.
@ 0 1 : 3 3 μ.μ. ( «cΥ» )
.
.
.
[ @ 0 6 : 0 1 μ.μ. ( «cΥ» ) ]
.
[
]
.
{ @ 0 6 : 0 3 μ.μ. ( «cΥ» ) }
. .
ΑΚΟΜΑ ΕΝΑΣ … “ΓΙΑΤΡΟΣ”
( the MOST “prone” (pre~)occuρation
for ~ 4 ~
“contriving”
OH! … EXCUSE “THE FREUDIAN SLEEP”
… “C O N T R A C T” …
LEGALLY [FICTION] & “BINDING”
THE
FATAL~I~ STICK
“MESSIAH syndrome” !!! )
μέ
ΤΕΧΝΗΤΗ ΓΛΩΣΣΑ
ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ Τ Ο Υ
( “… κατ’ εἰκόνα και κατ’ ὁμοίωση …” )
για να “ἀπλώσει”
= «ΠΝΙΞΕΙ» =
… ” ἐλπίδα ”
στον κόσμο …
και, “θεϊκή ὑπόσταση”
στο “ἐγῶ” του …
. . . . ! ! ! ! . . . .
.
Η ΓΛΩΣΣΑ Η ΣΥΝ~ΠΑΝΤΙΚΗ
Υ Π Α Ρ Χ Ε Ι
Ε Δ Ω
ΚΑΙ
Χ Ι Λ Ι Α Δ Ε Σ Χ Ρ Ο Ν Ι Α
( «ΑΝΟΗΤΟΙ ΘΝΗΤΟΙ
ΤΗΣ ΑΠΟΛΥΤΗΣ ΜΑΤΑΙΟ~ΔΟΞΙΑΣ» ! )
ΚΑΙ
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ … «ΛΟΓΟΣ »
“τεχνητῶν μέσων”
ἢ & και ,
” σέ ”
«ΤΕΧΝΗΤΑ ΜΕΣΑ»
ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ !!!!!!!!!!!
.
[
]
.
.
* ~ UNIversal Frequencies ~ το ΣύνΠΑΝ στην Ἑλληνικήν
* Ἡ Μητρικῆ ΜΑΣ γλῶσσα και ἡ πατριαρχία του “Λόγου” Της, #023,11
* ΟΝτότητα και Ἀρχαῖα Ἑλληνική γλῶσσας νόηση, #878.Φπ
* Ἐπι~σημαῖνω τἀ ἑξῆς : ἡ ἐπιβεβλημένη δουλοφροσύνη, #677,IX43
* #OFabunDANCE … #kindredSPIRITtribeMORPHING … #amELlive
* «ΚΑΙΝΗ ΤΡΙΑΘΗΚΗ» ~ «ΙΣΤΟ~ΡΙΑ» ~ «ΕΝ ΑΡΧΗΝ Ο ΛΟΓΟΣ» ~
[r(Ε)~’UN’]^ραcκ^αG«#iΝ»g ~ [#(π°αrτ 1)#]
* Κατάντια καταντιάς , #el52678AHD
* “Υου” in «ΨΕΥΔΟ~ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ», r ΝΟΤ “ωε11~cοmεδ” ~ «ΕΔΩ ~ ΤΩΡΑ» ~
* #facebookTOTALitarianWEAKNESS , 2020.08.11
* The re~emergence of «the Kypridia» , 2020.08.18
.
@ 0 2 : 0 7 μ.μ. ( «cΥ» )
.
.
@ 0 4 : 1 7 μ.μ. ( «cΥ» )
.
.
.
.
@ 0 4 : 2 5 μ.μ. ( «cΥ» )
.
“ραυsεδ” … “τhε αβονε”
… @ … “9:27”
ας … “ρrοmρτεδ”
2 … “s h α r (Ε)”
~ “τ h i s” ~
:
[
]
.
αΝδ ,
“τ h i s”
:
[
]
.
@ 0 4 : 3 3 μ.μ. ( «cΥ» )
.
@ 0 4 : 3 5 μ.μ. ( «cΥ» )
.
@ 0 4 : 3 6 μ.μ. ( «cΥ» )
.
@ 0 4 : 3 7 μ.μ. ( «cΥ» )
.
.
@ 0 5 : 4 4 μ.μ. ( «cΥ» )
.
.
@ 0 6 : 0 6 μ.μ. ( «cΥ» )
.
.
.
@ 0 6 : 1 4 μ.μ. ( «cΥ» )
.
with a “re~placed” sound~track ?
AND
“conveniently” NOT “legible”
“year of manufacturing” ?
[
]
.
@ 0 6 : 2 0 μ.μ. ( «cΥ» )
.
“ρ ε r ~ h α ρ s”
τhε “Sυn~δαncε” … βο y
“1ατεr” … “mi11’i’«#ΟΝ»’α’i’r’ε”
ωhο “ωου1δ sρrεαδ” … ΤΗΕ
” i 1 1 υ s i«#ΟΝ» ”
οƒ
:
“…
it’s ‘οκ’ … `2´ …
‘Ε Ξ ~ c h α~(Ν)~G (Ε)’
‘… $£€¥ …’
4
‘(Ο)Ν(Ε)’
«#iΝ» ‘τhε δ α r κ …’
@ m ο m ε(α) n τ @
οƒ
‘(ω) h ο r (r) «#iΝ» G‘
…”
“s τ α r τ ε δ”
#οƒF
ω i τ h
“s c r i ρ τ ε δ”
“… Ν i g h τ s …”
«#iΝ»
” H α ν α Ν α ”
“gοοδ in~τεnτ~iοns”
ρ α ν ε ~ m (Ε) (α) Ν τ s
οƒ
οβsο1(Ε)τ(Ε) “ο1δ
ραrα~sαmρ1(Ε)”
.
.
@ 0 6 : 3 9 μ.μ. ( «cΥ» )
.
αΝδ,
τhε
Ν(Ε)ν(Ε)r
“ο ƒ ƒ i c i α 1 1 ~Υ”
[ «ÓΦΙΣ»
=
“s (Ε) r ρ (Ε) Ν τ” ]
” α ω α r δ ε δ ”
οƒ υn~ «ΑΚΑΔΗΜΙΑ»
“a w α r d”
.
.
.
.
.
@ 0 6 : 5 1 μ.μ. ( «cΥ» )
.
.
.
.
@ 0 6 : 5 7 μ.μ. ( «cΥ» )
.
{ @ 0 7 : 0 7 μ.μ. ( «cΥ» ) }
[
]
.
.
@ 0 7 : 0 2 μ.μ. ( «cΥ» )
.
.
@ 0 7 : 0 9 μ.μ. ( «cΥ» )
.
@ 0 7 : 1 0 μ.μ. ( «cΥ» )
.
.
@ 0 7 : 1 7 μ.μ. ( «cΥ» )
.
@ 1 9 : 1 9 ( «cΥ» )
.
@ 0 7 : 2 2 μ.μ. ( «cΥ» )
.
“Carol Reed”
τhε τrυτh~ƒυ11 “δirεcτοr”
οƒ
“ρ α r α ~ s α m ρ 1 e s”
|~| “The Third Man” (1949)
|~| “Our Man in Havana” (1959)
|~| “Oliver!” (1968)
.
.
.
@ 0 7 : 3 0 μ.μ. ( «cΥ» )
.
@ 0 7 : 3 3 μ.μ. ( «cΥ» )
.
@ 0 7 : 3 5 μ.μ. ( «cΥ» )
.