~ οƒ ~ “κΝ(Ο)ω«#iΝ»G” ±&± “N(O)ω«#iΝ»G”

Tell us about your first day at something — school, work, as a parent, etc.

~ “tell” ?
as in … “tell”
«#ΟΝ»
“… me, you, her, us, you, them …”
? ? ? ? ? ?

“us” ?
as in … “WHO”
is
… “us” …
the “tell … us”,  … indicates
a … “separation”, “distinction”,
… a   “c o n f l i c t” …
“who” is this “us” that
is
NOT  “ i n c l u d i n g ”
… “#Mi” …
α 1 1  ~  r (Ε) α δ ~Υ
! ??? !

“my” … “ƒιrst” ?
is it NOT  “ α11 ωα~Υς ~ “α1ωα~Υς” ”
α … “ 1ΣΤ ”
? !!! ?

“day” ?
and, …
“~ Υ ~”
ΝΟΤ
“ Ν i g h τ ”  …
οr & aNd
“ Ν i g h τ ”
! ! ! ? ! ! !

“at” ?
αΝδ,
ΝΟΤ «#iΝ»
? !!! ?

“something” ?
αΝδ,
“~ Υ ~”
ΝΟΤ  “ (Ε) ν (Ε) r ~Υ  ~ τ h «#iΝ» G ”
! ??? ! ??? ! ??? !

“school , job , state~hood , etc”

“i” HONESTLY “do”
αΝδ
«αm» ΤRUΤΗ~ƒυ11~Υ
NOT
“1ike” οr & αΝδ “1iκ(Ε)”
. . . ” Υ ο υ ” . . .
!!! !!! !!! !!! !!! !!! !!!

«ΣΥΝ» + “ρ1υs”

ω i s h «#iΝ» G
ΝΟΤ
2 ~ β(Ε)

. . .

.

.

.

@  1 0 : 3 3  π.μ. ( «cΥ» )

.

.

@  1 1 : 2 2  π.μ. ( «cΥ» )

.

.

@  1 1 : 3 3  ( «cΥ» )

.

.

@  0 1 : 3 3  μ.μ. ( «cΥ» )

.

Η γλώσσα της ελπίδας – το μήνυμα της 15ης Δεκεμβρίου

.

.

[ @  0 6 : 0 1  μ.μ. ( «cΥ» ) ]

.

[

]

.

{ @  0 6 : 0 3  μ.μ. ( «cΥ» ) }

. .

ΑΚΟΜΑ ΕΝΑΣ  …  “ΓΙΑΤΡΟΣ”

( the MOST “prone” (pre~)occuρation
for ~ 4 ~
contriving

OH! … EXCUSE “THE FREUDIAN SLEEP”

… “C O N T R A C T” …

LEGALLY [FICTION] & “BINDING”

THE
FATAL~I~ STICK
“MESSIAH syndrome” !!! )

μέ
ΤΕΧΝΗΤΗ ΓΛΩΣΣΑ
ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ  Τ Ο Υ

( “… κατ’ εἰκόνα και κατ’ ὁμοίωση …” )

για να “ἀπλώσει”
= «ΠΝΙΞΕΙ» =
… ” ἐλπίδα ”
στον κόσμο …
και, “θεϊκή ὑπόσταση”
στο “ἐγῶ” του …
. . . . ! ! ! ! . . . .

.

Η ΓΛΩΣΣΑ Η ΣΥΝ~ΠΑΝΤΙΚΗ
Υ Π Α Ρ Χ Ε Ι
Ε Δ Ω
ΚΑΙ
Χ Ι Λ Ι Α Δ Ε Σ   Χ Ρ Ο Ν Ι Α

( «ΑΝΟΗΤΟΙ ΘΝΗΤΟΙ
ΤΗΣ ΑΠΟΛΥΤΗΣ ΜΑΤΑΙΟ~ΔΟΞΙΑΣ» ! )

ΚΑΙ
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ … «ΛΟΓΟΣ »
“τεχνητῶν μέσων”
ἢ & και ,
” σέ ”
«ΤΕΧΝΗΤΑ ΜΕΣΑ»

ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ !!!!!!!!!!!

.

[

]

.

.

~ UNIversal Frequencies ~ το ΣύνΠΑΝ στην Ἑλληνικήν

Ἡ Μητρικῆ ΜΑΣ γλῶσσα και ἡ πατριαρχία του “Λόγου” Της, #023,11

ΟΝτότητα και Ἀρχαῖα Ἑλληνική γλῶσσας νόηση, #878.Φπ

Ἐπι~σημαῖνω τἀ ἑξῆς : ἡ ἐπιβεβλημένη δουλοφροσύνη, #677,IX43

#OFabunDANCE … #kindredSPIRITtribeMORPHING … #amELlive

«ΛΕΞΑΡΥΘΜΙΑ» … «ΕΙΜΑΙ» …

«ΚΑΙΝΗ ΤΡΙΑΘΗΚΗ» ~ «ΙΣΤΟ~ΡΙΑ» ~ «ΕΝ ΑΡΧΗΝ Ο ΛΟΓΟΣ» ~
[r(Ε)~’UN’]^ραcκ^αG«#iΝ»g ~ [#(π°αrτ 1)#]

ELLENOPHONE LEXARITHMOS with reference to “planets” ,
misappropriation by the Romans for “empire establishment”

Κατάντια καταντιάς , #el52678AHD

“Υου” in «ΨΕΥΔΟ~ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ», r ΝΟΤ “ωε11~cοmεδ” ~ «ΕΔΩ ~ ΤΩΡΑ» ~

*  #facebookTOTALitarianWEAKNESS , 2020.08.11

The re~emergence of «the Kypridia» , 2020.08.18

.

@  0 2 : 0 7 μ.μ. ( «cΥ» )

.

.

@  0 4 : 1 7  μ.μ. ( «cΥ» )

.

.

.

.

@  0 4 : 2 5  μ.μ. ( «cΥ» )

.

“ραυsεδ” … “τhε αβονε”
… @ … “9:27”
ας … “ρrοmρτεδ”
2 … “s h α r (Ε)”
~ “τ h i s” ~

:

[

]

.

αΝδ ,

“τ h i s”

:

[

]

.

@  0 4 : 3 3  μ.μ. ( «cΥ» )

.

@  0 4 : 3 5  μ.μ. ( «cΥ» )

.

@  0 4 : 3 6  μ.μ. ( «cΥ» )

.

@  0 4 : 3 7  μ.μ. ( «cΥ» )

.

.

@  0 5 : 4 4  μ.μ. ( «cΥ» )

.

.

@  0 6 : 0 6  μ.μ. ( «cΥ» )

.

.

.

@  0 6 : 1 4  μ.μ. ( «cΥ» )

.

with a “re~placed” sound~track ?
AND
“conveniently” NOT “legible”
“year of manufacturing” ?

[

]

.

@  0 6 : 2 0  μ.μ. ( «cΥ» )

.

“ρ ε r ~ h α ρ s”

τhε “Sυn~δαncε” … βο y

“1ατεr” … “mi11’i’«#ΟΝ»’α’i’r’ε”

ωhο “ωου1δ sρrεαδ” … ΤΗΕ
”  i 1 1  υ s  i«#ΟΝ»  ”
οƒ
:
“…
it’s ‘οκ’ … `2´  …
‘Ε Ξ ~ c h  α~(Ν)~G (Ε)’
‘… $£€¥ …’
4
‘(Ο)Ν(Ε)’
«#iΝ» ‘τhε δ  α r κ …’
@ m ο m ε(α) n τ @
οƒ
(ω) h ο r (r)  «#iΝ» G
…”

“s τ α r τ ε δ”
#οƒF
ω i τ h
“s c r i ρ τ ε δ”
“… Ν i g h τ s …”
«#iΝ»
” H α ν α Ν α ”

“gοοδ in~τεnτ~iοns”
ρ α ν ε ~ m (Ε) (α) Ν τ s
οƒ
οβsο1(Ε)τ(Ε) “ο1δ
ραrα~sαmρ1(Ε)”

.

.

@  0 6 : 3 9  μ.μ. ( «cΥ» )

.

αΝδ,

τhε
Ν(Ε)ν(Ε)r
ο ƒ ƒ i c   i   α 1 1 ~Υ
[ «ÓΦΙΣ»
=
“s (Ε) r   ρ (Ε) Ν τ” ]
” α  ω α r δ ε δ ”
οƒ υn~ «ΑΚΑΔΗΜΙΑ»
a  w α r d

.

.

.

.

.

@  0 6 : 5 1  μ.μ. ( «cΥ» )

.

.

.

.

@  0 6 : 5 7  μ.μ. ( «cΥ» )

.

{ @ 0 7 : 0 7  μ.μ. ( «cΥ» ) }

[

]

.

.

@  0 7 : 0 2  μ.μ. ( «cΥ» )

.

.

@  0 7 : 0 9  μ.μ. ( «cΥ» )

.

@  0 7 : 1 0  μ.μ. ( «cΥ» )

.

.

@  0 7 : 1 7  μ.μ. ( «cΥ» )

.

@  1 9 : 1 9  ( «cΥ» )

.

@  0 7 : 2 2  μ.μ. ( «cΥ» )

.

“Carol Reed”
τhε τrυτh~ƒυ11 “δirεcτοr”
οƒ
“ρ α r α ~ s α m ρ 1 e s”
|~| “The Third Man” (1949)
|~| “Our Man in Havana” (1959)
|~| “Oliver!” (1968)

.

.

.

@  0 7 : 3 0  μ.μ. ( «cΥ» )

.

@  0 7 : 3 3  μ.μ. ( «cΥ» )

.

@  0 7 : 3 5  μ.μ. ( «cΥ» )

.

Διαφήμιση